hétfő, október 15, 2007

Tihamér 1 éves lett!

Íme, eljött Tihamér első születésnapja! Meg kell vallanom kissé meghatottan vettem tudomásul a tényt, fiunk 1 éves lett. A szülinapi mulatság igen jól sikerült, bár a gyermek eleinte kissé zavarodott volt, és nem értette, mi folyik körülötte. Mikor beléptünk a lakásba, és várták a nagyszülők, meg a dédi, nem tudta hova tenni a dolgot, majd meglátta a lámpákra erősített lufikat, s onnan egy darabig nem lehetett mással foglalkozni. "Pámpa, pámpa" hajtogatta. Végül levettünk neki egy léggömböt.

Aztán megkapta az ajándékait. Azt sem tudta, melyiket fogja. Pakolta őket, kapkodta a fejét. Tamás betette a ládába is. Na az tetszett is, meg nem is. Persze a lufit oda is be kellett rakni mellé.


Na, ezután kezdte feltalálni magát. Következett az ebéd, természetesen kézzel-lábbal. Mikor már unta a dolgot, Tamás kicsit szórakoztatta.





Mindenki megebédelt, következett az újabb meglepetés: a torta. Erre vettünk egy kis méretű tüzijátékot is, bár bevallom én tartottam tőle, hogy meg fog ilyedni.
Nem így lett: Nagyon élvezte tehát a tüzijátékot, és hasonlóképpen a gyertyát is, melyet ezután gyújtottunk meg. Elfújtam én is egyszer, és Tamás is, mert újra meg kellett gyújtani, annyira tetszett Tityusznak.





Természetesen a tortán a Teletubbi-k díszelegtek. Ez is nagy örömet szerzett a gyermeknek.









Azon felül nagyon ízlett is neki!











A torta elfogyasztása után tehát kimosdattuk és átöltöztettük az ünnepeltet, majd kis levezető mulatérozásba kezdtünk. De addigra Ő már annyira kimerült, hogy lepihent kicsit, s mintegy 2 és fél órát aludt.

Nagy vonalakban ennyi történt.